mandag 24. september 2012

Utstyr til Galaxy 3?

Vi har fått litt forespørsler om vi kan skaffe deksler og lommebøker til Samsung Galaxy 3 telefoner. Vi ønsker å ta inn det dere forespør-så derfor tenkte jeg å høre her på bloggen vår. Er det mange der ute som ikke har Iphone? I min egen Apple-verden er jeg nok sikkert litt subjektiv-men jeg vet jo at mange har andre merker også. :)

Rop ut og spør etter ting dere ønsker-så ser vi hva vi får til!

Når vi passerer 100 likere på Facebook kjører vi en ny konkurranse med en kjempefin premie :) Noe å se frem til.


Vi ønsker også å ta inn flere wallstickers. Disse to er bestilt og flere kan bestilles. I neste innlegg legger jeg ut ulike wallstickers-og etter en liten avstemning fra dere plukker jeg ut to til som jeg tar inn før jul! Disse er ganske dyre å sende pr post-så derfor vil jeg måtte ta et lite frakttillegg på de om jeg skal sende de. Men prisene våre er ganske lave (uten å skryte) så det vil allikevel bli rimelig!

Vi kjøper inn wallstickers i fargen sort-men om noen vil ha andre farger er det bare å rope ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar