torsdag 11. oktober 2012

Konkurranse oktober/november

Alle som bestiller varer av oss for 300 kr eller mer, i perioden 11. oktober til 11. november, er med i trekningen av to flotte premier. 
Vi har lyst å gi de som handler av oss en ekstra mulighet til å vinne noe ekstra. 

1. premie:


1 stk Skull-Veske-Verdi kr 400

2. premie:


Lekker Clutch i skinn-Verdi kr 290

Handler du over flere ganger får du flere vinnersjanser. Det er ett lodd for hver bestilling. 
Dette gjelder bestillinger over kr 300




6 kommentarer:

  1. http://ingerslilleverden.blogg.no/1350246241_er_du_ute_etter_noe_s.html

    SvarSlett
  2. http://frulyng.blogg.no/1350234893_ferieslutt_bubbelgirl.html

    SvarSlett
  3. Nå har jeg shoppet en clutch med nagler og et hodeskalle skjerf fra Epla butikken deres...Fikk ikke opp noe alternativ til farger på skjerfet, og ville gjerne hatt det med svart bunnfarge :)

    ordrenr 117120

    Ann-Charlotte Larsen

    SvarSlett
    Svar
    1. og svart clutch skulle det også stå :)

      Slett
    2. Ja jeg vet ikke helt hvordan jeg kunne få lagt inn alternativ-så derfor har jeg skrevet at dere bare gir beskjed :) Sender varene i morgen jeg :) Tusen takk for bestilingen! :)

      Slett
    3. Ja jeg har kun svart inne nå også :) Den er kjempefin! :)

      Slett